Dagen efter migränen.

Det va ju inte allt för otippat att jag skulle ligga i migrän i natt. Ett tag trodde jag nästan att jag skulle dö. Men det gjorde jag ju inte ;)
(migränen kom efter att alla spänningar i nacken släppte efter att Björn hade knakat till den)


Idag har jag inte gjort allt för mycket. Jag sova ganska länge eftersom att jag inte sov så mycket i natt. Sen va jag och Elin på BUP och pratade lite. Efter BUP åkte vi till biblan för att jag skulle låna en bok, men när vi kom dit så va den redan utlånad :(
Sen när vi kom hem så vilade jag en stund och Elin åkte till norrköping.
Sen lagade jag och Robin mat. Ugnsgrillad kyckling och ris blev det. Mycket gott :)

Just det! Sen så ringde någon modell grej också. Så nästa fredag blir jag, Ellie och hanarna upphämtade med limmo och sen ska vi fixas och fotas. Funderar på om jag ska ta med katterna eftersom att man fick det..?
Konstigt nog så ser jag inte fram emot det allt för mycket. Jag har åkt limmo förut, så det är ju inget spec. och bilderna är svindyra sen om man vill ha dem.. Men det kan ju alltid vara kul att stå framför kameran igen, det va ju ett tag sen nu :)

Nu funderar jag på att lägga mig i ett bad en stund. och kanske göra nått åt mitt utseende, har ju fortfarande inte gjort det. Haha. Jag är en hemsk syn för omvärlden just nu ;)


PUSS på att jag längtar till helgen.
PRUTT på att jag inte var i skolan idag. (även om det inte va obligatoriskt)

Ps. Det heter NYDLIGEN!!!!



/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0