Are we?

...UNDERBART,

Nu har jag sovit en stund också. Mycket skönt var det, men hungrig blev jag så snart blir det mat.
Idag igen.. Det här är inte bra!
Det är ju bara folk med dålig självdisciplin som äter varje dag!
(sagt av Paris Hilton, så det måste ju bara vara sant!)


Vad händer ikväll då?
Ska väl plugga lite. Försöka hitta det som saknas till arbetet. Men det är ju typ omöjligt verkar det som.
Sen har jag ju sovmorgon imorn, så jag hinner nog spela lite också innan jag ska sova :)
Och kanske göra nått åt mitt utseende, börjar bli dax att ta tag i det. Har bara inte haft någon ork. Får väl se om jag får det idag eller om jag ska fortsätta utsätta världen för mitt hemska utseende ett tag till :) haha!
(det är ju inte jätte jätte illa än, Elin har ju inte klagat iaf.. )



Jag är så stolt över mig själv! Jag har inte varit borta en enda lektion sen skolan började igen. :)
DUTTI!
Ska försöka att fortsätta så nu också. Hoppas det funkar.
Det där med att gå upp tidigt är inte riktigt min grej, vet att jag har skrivit det förut, men det tål att upprepas!
Det tar verkligen emot att gå upp på morgonen och gå till skolan. Jag vill bara springa tillbaka till sängen och lägga mig igen. Men än så länge har jag inte gjort det :) Woho!


Nu ska jag sätta på kaffe och göra nått att äta.
Och sen ska jag väl sätta mig med allt plugg.
Det ska bli roligt roligt roligt roligt ROLIGT!! (försöker peppa mig lite ;))


PUSS på att jag är duktig :)
PRUTT på att tiden verkar gå väldigt långsamt.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0