.

Nu har ringen kommit :) Har bestämt mig för att behålla den och inte skicka tillbaka den. Kan vara bra att ha när man ska fixa håret på folk.

Så nu kommer jag ta 500 kr för att göra förlägning med 100 slingor, Eller 200 om man vill köpa hår själv.
(Förutom på Ellen som får gratis eftersom vi har sakerna tillsammans och hon får göra på mig)

* Priset kan komma att ändras beroende på om priset på hår ändras, men det borde inte ändras mycket isf :)


Så nu vet ni!


Ps. Priset för en sån förlägning på salong ligger på 4500 kr, så 500 med hår är väldigt billigt!


Ska även börja förlänga ögonfransar.
Ellet ska vara min provdocka :)


/M


Kommentarer
simone

Så snygg du kommer bli=) Du måste lägga ut kort på bloggen då så jag får se=)

2010-02-18 @ 17:28:01
URL: http://simonesnya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0