.

Vaknade nyss på golvet. Inget ovanligt när det gäller mig, är bara glad att jag inte slog i som förra gången. Då hade jag huvudvärk i flera dagar efter. Konstiga va att jag inte kände av nått innan nu. Aja, det är väl mycket stress nu, skulle lätt kunna betala någon för att göra mitt sista arbete.

Igår va nog den värsta morgonen i mitt liv. Jag va så sjukt nervös. Gick inte till skolan eftersom att jag inte ville ha beskedet där.
Sen åkte vi till norrköping, kunde ju inte träna så jag satt och pluggade istället, fick ganska mycket gjort.
Sen blev det plugga hela natten, men lite uppehåll för spel.


Imorse så försov jag mig, inte så konstigt kanske. Stängde av klockan i sömnen när den ringde tror jag. Brukar göra det. Knapparna sitter ju brevid varandra! Ska börja lägga telefonen på skrivbordet igen så jag måste gå upp.


Idag blir det lugnt tror jag. Vill inte ramla ihop mer, inte när jag är ensam iaf.
Sen imorn så måste jag till skolan och prata med data killen, för jag kommer inte in på FUN nu. IGEN.


Nu ska jag planera morgondagen.


PUSS på prakik nästa vecka.
PRUTT på FUN, som förstör min skolgång!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0