.

Har fått ett ryck och sitter och pluggar :) Känns bra!


Dock hände en liten förvirrande sak nyss. Har ju varit sjuk ganska länge nu och inte kunnat vara i skolan.
Men jag har skickat in arbeterna, dock inte via fun utan från hotmail eftersom att jag inte hade mitt lösen till fun när jag inte va hemma. Så fick jag ett mail från en lärare som jag har missat EN obligatorisk lektion från, att hon inte hade fått mitt arbete och att hon tänkte skriva av mig från kursen eftersom jag inte varit närvarande.
Kan hon göra det när jag har varit sjukanmäld?
Och gjorde dem så att det inte gick att skicka från hotmail sen eftersom att hon tydligen inte hade fått det?
(Vet att det va prat om det för ett tag sen)
Lite smått förvirrad.


Aja, nu är mitt tevatten klart, så jag ska fortsätta :)


PUSS på att hanen har bytt koppling.
PRUTT på att jag är förvirrad


/M


Kommentarer
simone

Men du, ditt lösen till Fun är dina sista fyra siffror!!=) Vet faktiskt inte om det går skicka från hotmailen men tror inte de!! Ses imorgon kramis

2010-02-15 @ 22:15:17
URL: http://simonesnya.blogg.se/
ellie

Jag har också pluggat! tre arbeten woho :D förstår din känsla! skit bra känsn det :D <3<3 KRYA!!

2010-02-16 @ 10:58:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0