.

Mår lite bättre idag.

Som tur va så var det ingen lunginflammation :) Men jag måste iaf ta det lugnt, så det blir ingen träning den här veckan :( Tråkigt. Men bättre det än att vara borta jätte många gånger sen. Jag kan ju iaf titta :)

Idag har jag inte gjort mycket, varit ensam här hemma nästan hela dagen, har mest kollat tv och suttit vid datorn.
Försöker bli frisk så jag iaf kan gå till skolan imorn.


Nu ska jag dricka lite mer te och krypa ner i soffan med lillasyster <3


PUSS på att jag mår bättre
PRUTT på att jag inte är helt frisk.

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0