.

Hej hej.

Nu är det ett tag sen jag skrev igen. lite dåligt av mig, men jag har inte haft dator och även om jag hade haft det så hade jag inte riktigt haft tid.

Kommer inte ihåg när jag skrev sist, men kan ju iaf gå igenom vad som hänt den här veckan.
I måndags så försov jag mig. Mitt eget fel, som vanligt så råkade jag stänga av klockan i sömnen eftersom att den låg brevid sängen. Suck.
I tisdags vaknade jag och va jätte pigg och glad. Sen kom migränen smygandes. Treo är min bästa vän <3
Blev bättre på kvällen och åkte på träningen iaf. Mycket givande. ränaren är lite flummig, men hur bra som helst! Det va länge sen jag lärde mig så mycket under en lektion. Mycket olika stilar blandade och sen va det bra at vi fick vara med och välja musiken, det gör dansen lite roligare.
Efter träningen så åkte vi upp till sthlm och sov där.
Igår vaknade jag med en sjuk träningsvärk. Sen va det rättegång. Vet inte hur det gick riktigt, får ju veta nästa vecka. Men det ser kanske inte allt för ljust ut just nu :(
Efter träningen så va det lunch hemma hos Siv iaf och sen ner till nyköping igen, fixa tvätten och sen vidare ner till Norrköping för att träna balett. Sjukt kul! Men jobbigt!
Sen sov Ellie hos oss :) <3
Idag vaknade jag och kunde inte röra mig av all träningsvärk. inte kul! Och så lite migrän på det. Treo är återigen min bästaste vän <3
Så jag kom lite sent till skolan, inte bra! Har varit borta alldeles för mycket nu!

Men nu sitter jag iaf här och har lunch. Ska snart börja skriva klart arbetet. Och sen hem och dricka mer av min bästa vän och sen fixa klart tvätten.



Försvinner du så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Du har varit min stöttepelare de senaste åren. Och det va jobbigt nog när du bodde så långt bort. Skillnaden nu blir att vi inte kan prata när vi vill...



PLUGGA.


PUSS på Träning med Elin och Ellie <3
PRUTT på migrän och träningsvärk.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0