.

Dansen idag gick bra. Men vi hade inte våran riktiga tränare, för han satt fast i en snödriva.
Så vi fick en annan tränare lite snabbt som bara gick igenom alla grunderna. Och det räckte! Känner redan vilken träningsvärk jag kommer ha imorn. XD


Nu börjar det bli riktigt stressigt med pappas fest! Typ bara alkoholen kvar att fixa, men iaf.. Det är inte så lätt att hitta billigt. Får nog bli systemet och sen får jag banta resten av månaden ;)

Vill passa på att lägga in ett litet tack till Jens också när jag ändå är igång.
TACK Jens för att du vägrar ge mig MINA saker, och för att du förstör så mycket.
Det är verkligen uppskattat ska du veta!

ironi


Nu ska jag dricka varm mjölk med halstabletter mot min onda hals.
MUMS :)


PUSS på att dansen har börjat.
PRUTT på att jag upptäckte hur ovig jag har blivit, och på att jag hatar dig!



/M


Kommentarer
simone

Tjenare tjejen=). Kul att ha din blogg, får man läsa nu då=).. hihi trevlig helg=) p

2010-02-04 @ 16:25:35
URL: http://simonesnya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0