.

Känns lite bättre idag, men inte mycket. Jag kan iaf hantera det nu.
Igår kunde jag inte hantera det. Satte på musiken i hörlurarna på högsta för att inte höra mina tankar, gick och hämtade alkoholen i kylen och började klunka. Det hela slutade med att jag satt inne på systers rum och grät.
Och sen spydde jag ju så klart. (två öl och en cider Ellie!!!)
PINSAM kväll. Men jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen.

Nu är jag inte arg längre, mer besviken, vilket är värre.
Jag känner mig inte sårad längre för jag har byggt upp ett hat som håller dig på avstånd.


Måste sluta.


PUSS på lillasyster.
PRUTT på .....


/M


Kommentarer
ellie

hahaha min älsklings fis.. alkoholen löser väl inte problemen?! och speciellt en två öl i en cider ;) du är min spya <3

2010-02-01 @ 18:48:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0