Varför?

Jag förstår inte varför jag alltid bara kommer ihåg allt bra som händer när jag väl borde komma ihåg det dåliga i det.. När jag inte vill komma ihåg det bra. Jag vill verkligen bara glömma det som hänt och sen kunna vara så där glad igen. Men hur fan gör man?

Varför måste jag vara så jävla förlåtande och alltid se det bästa i alla?
Jag hatar det, det är nog min svagaste sida.


Ganska bra dag idag ändå.
Kom till skolan och fixade mitt fun så att jag kan skicka in mina arbeten.
Sen gick jag till lektionen och fick veta att jag inte behövde vara där eftersom att jag redan gjort allt där.
Det blev jag mycket glad över eftersom jag inte mådde så bra.
Sen låg jag och spelade lite i sängen tills det va dax att åka till norrköping och hämta lillasyster.
När vi kom hem fick vi veta att Robin hade fått sin dröm bli, mycket glad blev jag eftersom jag älskar dem bilarna, självklart blev jag svartis också.
Sen bowlade vi, självklart va jag bäst och träffade rännan varje gång, för det va väl så man skulle göra? :)
Och nu är jag hemma och ska kolla på alla jävla serier som jag bara vill glömma, och sen ska jag försöka sova.

Imorn skola, sen vagnhärad och sen supa bort skallen! Tummen upp!!


PUSS på att det här var en lyckodag.
PRUTT på allt jävla helvetes skit fan..... osv.



/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0