Söndag.

Sitter och ska plugga nu, men tänkte skriva lite först.

Har gått och blivit sjuk, mindre kul.
Hostar och har ont i halsen. Igår kände jag mig jätte febrig också, lite idag med, fast inte lika mycket.
Men jag är väldigt trött. Men det känns som att det kanske är lite naturligt att vara om man inte mår bra.

Senaste dagarna har inte varit allt för bra. Nätterna är värst, kan inte sova och så fort jag håller på att somna får jag panik. Jag är så rädd.
Men det är väl som Erika säger, det är skit jobbigt nu, men det går över..

Nu måste jag plugga så jag blir klar!



PUSS på att jag ska till skolan imorn.
PRUTT på den här helgen, verkligen inte jätte bra..



Förlåt..





/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0