Natt.

Nu börjar jag bli riktigt trött på alla sömnlösa nätter.
Jag är så arg och ledsen där inne och allt bara skriker efter att få komma ut, men det känns inte som att jag borde släppa ut det. Det känns som att jag verkligen borde hålla allt inom mig och vänta på ett bättre tillfälle, när det nu blir...?


Jag lyssnade på en låt nu som fick mig att tänka på hur bra du är. Men samtidigt hur dålig du är och hur elak jag är.
Men på sätt och vis kanns det lite som att du förtjänar det.. Eller?


Man kanske skulle ta en lång natt promenad och ringa en vän?
Då får jag ju lite annat att tänka på.. Eller om man kanske ska lägga sig i Elins säng och kolla en film eller två?
Eller så skiter jag helt i att sova så kanske jag kan sova imorn iaf.

Eller så är jag bara väldigt arg och anti på allt just nu..
Fast nu ljög jag, jag är nog mest ledsen skulle jag tro..



Piller, film och sova blir det!


PUSS på att dansen snart börjar igen så man får lite annat att tänka på.
PRUTT på att jag är så sjukt ANTI!! (använd mig gärna mot munsår..)



/M


Kommentarer
Johan

Hoppas inte du är anti mot att vi ses ihelgen :$? Saknar dig ju massor o vi måste ses nu snart ju!!

2009-09-08 @ 12:02:17
URL: http://pirana.blogg.se/
Mami

Nejdå, men om vi ska ses så måste det blir fredag för på lördag ska jag till farbror för han fyller :)

2009-09-08 @ 15:36:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0