Lalala.

Sov så där sen i natt.
Som tur va så behövde jag inte gå till skolan sen, och det va skönt.
Har sovit nu halva dagen till och från och snart bär det av och handla lite.
Sen hem och vila igen. Hoppas verkligen att jag antingen blir frisk snart eller att jag blir riktigt sjuk. Hatar att vara i nått mellanläge så här. Man blir bara trött av det. Får se vad som händer.


Skulle lekt med Ellen idag men kände att jag inte orkade eftersom att jag inte mår helt ok. Och sen är jag rädd att jag kanske ska smitta henne om det nu är så att jag blir sjuk. Det vore ju inte allt för kul.
Men hoppas att jag mår bättre snart så vi kan leka <3


Nu ska jag byta om och ge mig av!


PUSS på OGx2  XD haha!
PRUTT på att vara i mellanläge.



/M


Kommentarer
Ellen

Ja jag hoppas med du blir bra snart, vafan vi ska ju festa i helgen :O

Och nej, smitta mig inte för sjutton gubbar! Har redan varit sjuk en gång det här året, det får räcka ;)



love <3

2009-09-08 @ 17:57:02
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0