Iiiiih!!

Bara för att världens bästaste Johan skaffade preniminum idag så att jag kunde få en invite från honom till spotify :D Tack tack tack <3


Igår kväll va sjukt bra, vill att hela livet ska vara så <3 :)

 

Idag har jag bråkat med Jens som vanligt. Så sjukt tråkigt. Men det finns inte mycket man kan göra åt det. Vi är så olika, men samtidigt så lika. Förstår bara inte varför det blir så fel iaf....

Sen när jag va på väg hem så mötte jag Christine, hennes hane och Håkan. Dem skulle hem och skruva och det lät kul så jag hängde på. Trevligt va det! Jag och Christine satt vid en varsin dator och killarna satt och spelade x-box. haha! Sen gick jag iaf hem till Ellen. Eller först mötte jag Ellen och vi gick och handlade en grillad kyckling och hämtade min nya mobil. Tråkigt att den andra inte hade kommit bara.

Jag hatar att vara trött när man går hem från stan, backarna blir så himla mycket jobbigare då.. jag trodde nästan att jag skulle dö. Tur att jag inte gjorde det :) haha!

Ne nu ska jag mysa lite och sen somna så där super bra!

PUSS på att vissa männsikor är så sjukt bra, och att dem finns i min omgivning <3

PRUTT på att Elin fortfarande har min nyckel så att jag inte kan cykla...

 

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0