Plugg.

Tar en liten vila från plugget och skriver några rader.

Visst att plugga är kul, speciellt när det är någon man är intresserad av.
Men när det blir så här mycket blir det bara jobbigt. Man vet inte riktigt vart man ska börja, så gör man lite här och lite där, och sen har man helt plötsligt sjutioelva halvklara arbeten men inte ett enda klart.
Men nu ska alla bli klara!

Så måste jag bara hitta en bra bok att läsa och skriva om också..
Jag älskar att läsa, men hatar att skriva om det sen.
Men jag ska göra det bra den här gången iaf!
Jag har redan G i uppgiften så jag behöver inte göra den om jag inte vill, men jag är inte nöjd med ett G.
Någon som har förslag på bok?


Va och hämtade saker igår kväll.
Först va vi hos Jens och hämtade den gamla (fula) tv bänken. Den får duga så länge.
Och sen va vi och hämtade tvn, lite för stor men bra :)
Tobbe och Robin har ju kul när dem bar upp den iaf haha!
Sen skulle i kolla film, och det gick ju som det gick.
Dålig sömn natten innan och en dålig film kan bara sluta på ett sätt. Malin somnar!
Sovit som en stock hela natten, :)


Nej nu ska jag väl fortsätta pluggandet. Lite kaffe först bara!


PUSS på Åre över nyår!
PRUTT på grinolle nr ett, orkar inte!


Lalalaaa :)

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0