Natt natt.

Ska bara skriva några rader nu innan jag ska sova.

Idag mår jag mycket bättre!
Huvudvärken är så gått som borta, jag har betalat alla räkningar, har haft samtal med Emil och Ellie, har blivit totalt nerhårad av Alf, ätit sallad och druckit massa massa kaffe :)
Och så klart, haft en trevlig kväll mer Robin och Jompa. Såg jätte söta vildsvinsungar, tre st, som sprang framför bilen :)
En bra dag med andra ord!


Jag blev av med min bitterfitta-känsla i natt. Satte mig och skrev lite, hur jag kände och varför.
Det gick inte fort eftersom att mitt huvud höll på att explodera.
Men det va nog bra, för det känns lättare idag :)
Sen slängde jag skiten i papperskorgen så fort jag vaknade.
Men gud vilken tid det tog innan jag somnade i morse..
Kunde verkligen inte sova för att jag mådde så illa och huvudet dunkade.
Somnade runt tio och sov till fem.


Kommer inte på så mycket mer att skriva.
Känner inte så mycket just nu. Skönt att bara vara :)


PUSS på att kvällen har varit mysig :)
PRUTT på alla missförstånd som man egentligen inte orkar lägga energi på, fast man måste...


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0