Malin och Elin.

Idag sitter Malin och Elin, nej nu ljög jag...
Idag LIGGER Malin och Elin i sängen med datorn.

Lite smått sur eftersom att vissa inte vill göra nått.
Känns lite tråkigt att det är samma sak vaje dag, varje helg.
Ligga i sängen och kolla film eller så festar man.

Men nu ringde vi till Tobbe och han ville åka till bodaborg med oss :) Massa kul!
Eller ville kanske man inte kan säga direkt.
Men vi systrar får ju alltid som vi vill, det ligger i generna.
Det och vårat vackra yttre,
Det är därför pappa inte är så snygg längre, vi döttrar fick allt ;) haha!


Älskar dig pappa :) <3


Nu ska vi göra oss klara för att åka!!

Synd att min hane inte vill följa med :(


PUSS
på att ve ska göra något!!
PRUTT på att hanen är putt..


/M (&E)


Kommentarer
Johan

Vad behövde du prata om då?

2009-10-31 @ 16:16:36
URL: http://pirana.bloggplatsen.se
Hane

Som sagt.. Tråkig!

2009-11-01 @ 16:22:39
Mami

jaha, det va här du hade skrivit älsk <3

2009-11-05 @ 09:48:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0