Knark!

Har sjukt ont i huvudet idag igen. Tror att det kommer från nacken. Det verkar mest troligt eftersom att treo inte hjälper, och inte sova heller.
Hoppas på att det blir bättre imorn!



Vissa saker som händer i livet kan man inte annat än att bara garva åt.
Vissa bråk tex. Jag förstår inte hur folk orkar eller varför vissa måste vara så jävla långsinta!
Varför måste man sitta ner hur länge som helst och prata om saker som har hänt?
- Det har redan hänt, går inte att göra ogjort.
- "okej, det va dumt, nu vet vi det till nästa gång." Det kanske skulle räcka?
Men nej, man måste diskutera saken i detalj, gärna flera gånger också.
(Förlåt, men jag är sån som verkligen inte orkar lägga ner energi på sånt)
Och sen kan man ju också bli jätte sur på den som inte vill prata eller inte kan vid just det tillfället som den andra personen vill.
"Du LOVADE, du gör alltid så här.."
- Ja visst, förlåt! Men jag kan tyvärr inte planera när folk i min närhet helt plötsligt ska ramla ihop, så att man måste hjälpa.


En annan sak som jag stör mig väldigt mycket på är VISSA PERSONER som inte fattar, eller rättare sagt inte VILL fatta.
Spelar ingen roll hur många gånger man förklarar för personen vad som är fel, den fattar ändå inte.
Så, om man börjar behandla den personen likadant, då jävlar!
Då får plötsligt hela stan veta vilken dålig människa man är, och vilka hemska saker man har gjort mot den här personen.


En annan sak som är lite kul.
Man har ju vissa bra kompisar, som man villl kunna lita på och prata med.
Då är det ju extra kul att man berättar en sak i förtroende till nr 1,
sen dagarna efter så kommer nr 2 och säger:
"Hur är det? Jag hörde......"
Och den enda man sagt det till är nr 1.


Ja jävlar!


Cry me a river gott folk,

Im a BITTERFITTA med anledning till det!



/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0