God morgon!

Klockan är nu 15.00 och jag vankade för ca 30 min sen..

Till mitt försvar så kan jag ju tillägga att jag satt uppe till fyra för att plugga, och sen kanske att jag råkar tycka väldigt mycket om att sova så klart.

Snart är det träning, ny dans. Ska bli kul. Dock är jag inte speciellt peppad eftersom att jag inte tycker om låten. Men det kommer väl det med hoppas jag. Kanske blir en favorit sen, vem vet?
Och det brukar ju bli bättre när man får en dans till den också.


Ooooh! GAY!



PUSS på Sids blöta nos som man bara inte kan vara sur på.
PRUTT på gay-låten....


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0