Fredag.

Har egentligen inte tid att skriva, men gör det iaf.

Snart kommer mamma med bilen, då bär det av ner på stan. Först till polisen och hämta mitt leg.
Sen ska vi till arbetsförmedlingen och lämna in papper.
Sen till glasbanken och shoppa.
Och sen ska jag hem till Ellie och göra henne klar inför kvällen och sen hem och göra mig klar.
Sen blir det partaj hos Johanna.
:)





Igår gjorde jag något mycket bra!
Jag va och hämtade min mössa, så nu slipper jag vara jätte kall om mina små öron!
Tummen upp för det :)

Sen gjorde jag ju HEMLISAR också :) hihi!
Efter att jag gjort allt detta så gick jag och mötte Robin och Emil.
Hoppade på Robin direkt med puss. Hoppsan :)



PUSS på FREDAG!
PRUTT på pengar..


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0