Fettma?

Jag har en liten udda sak att roa mig med.
Jag ÄLSKAR att sitta och äta feta saker och kolla på dokumentärer om FETA männsikor XD
Speciellt om det är meningen att man ska tycka synd om dem, då är det extra roligt!
Man sitter där, proppar i sig, skrattar, pekar och känner sig allmänt nöjd med sig själv för att man bara vet att man själv aldrig kommer bli så fet.
Inte en chans att jag skulle låta det gå så långt!

Ja, jag är en hemsk människa,
men det ligger i mina gener,
fråga mina systrar ;)


Inte mycket har hänt senaste tiden.
Jag har slängt kryckorna åt..... eller iaf i hallen tills jag ska lämna tillbaka dem.
Skulle egentligen behöva använda dem längre, men jag orkar inte, det är sjukt jobbigt att hoppa runt på dem!
Elin har flyttat hem igen.. vet inte om jag skrivit det förut?
Det går iaf för det mesta bra. Och om inte annat så älskar jag att ha henne runt mig :)



Jag längtar till nästa gång jag får pengar. Då kan jag entligen hämta ut mina nya piller, så slipper jag vara så himla trött hela tiden. Det ska bli skönt. Sen kommer jag behöva sätta upp stora plakat överallt så det inte finns en chans att jag skulle missa att ta dem, men det är en annan sak.
Vi har ju pratat om att tapetsera om..


En annan sak me lav.
Robin.
Våran rellation är helt underbar. Bara att veta att det finns en person som man kan prata med om allt, verkligen allt, känns så bra. Att vi kan ha så kul, vara jätte flumm och skratta trots att livet kanske annars är tråkigt, det gör mig så glad. Att vi kan vara som vi är, göra saker och säga saker till varandra, och veta att det inte är seriöst.
Inte en chans i världen att jag ens hade kunnat ana att det skulle bli så här bra den där dagen, utanför nico, när jag va fjorton och vi träffades första gången.
Jag är lyckligt lottad :)



Jag undrar vad du vill egentligen?
Men jag hoppas för bådas skull att det är slut på det nu vännen.


PUSS på att jag ska leka med Ellen imorn <3
PRUTT på om Ellens hår inte kommer!


/M


Kommentarer
Ellen

Mitt jävla hår är bajs, förhoppningsvis kommer det i morrn :)



Skönt att se att du är glad iaf, det gör mig glad!

<3

2009-10-15 @ 00:03:27
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0