Tröttmössa.

Det gick jätte bra att jobba idag.
Promenaden till jobbet va inte så jobbig som jag trodde, och den gjorde att jag vaknade till och blev lite piggare ;)

När jag kom hem sen efter jobbet så somnade jag en stund, det va så skönt!
Men nu är jag vaken och ska plugga lite så jag blir klar med allt. Inte mycket kvar nu!

Men jag fundererar lite på varför man inte får tag på Ellie?
Vi skulle ha träffats igår, men då svarade hon inte.
Och idag svarar hon inte heller den fisen! :P


PUSS på att jag älskar mitt jobb!
PRUTT på Ellie :)

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0