Trött.

Jag mår inte bra alls.
Varför gör jag så här mot mig själv?
Jag vet ju att jag inte mår bra av det.

Du gör mig så ledsen.

Mår illa och skakar lite lätt...
Jag är så arg!!


Idag har jag spenderat större delen av dagen hos storasyster.
Mycket trevligt som vanligt!


Känner inte för att skriva så mycket.
Ska ta en dusch och sen sova.

Imorn ska jag till doktorn, sen skolan och sen träningen.
Och på onsdag blir det först skolan hela dagen och sen jobba.


Jag litar inte på dig.


PUSS på min Raya som kom och gjorde mig lite glad nu <3
PRUTT på att det inte händer nått.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0