Skolan.

Sitter i skolan nu.
Det va riktigt segt att gå upp imorse, har inte sovit mycket alls.
Sen va det ju lite lagom kul också att jag inte hade behövt gå upp och stressa idag heller.
Jag kom till skolan i tid (vilket typ aldrig händer eftersom att jag är sån tidsoptimist), hittade varken lärare eller min klass. Kollade klassrummet, ingen där, kollade biblan, ingen där, sprang till culturum, ingen där?
Sen när jag hade sprungit runt ett tag så tänkte jag att " jag går ut och röker då", och då kom en tjej i min klass och sa att vi började tio.
Hade jag inte försovit mig igår så hade jag ju vetat det.
Men eftersom att jag vaknade lagom när skolan slutade så va jag ju inte här.
- Jag är mästare på att stänga av klockan i sömnen ;)


Kvällen igår va bra.
Musiken va som jag hade väntat mig, för hög, och inte allt för bra. Ljuden studsade och gick in i varandra.
Satt för det mesta ner vid ett av borden vid baren, eftersom att mitt knä gjorde så ont.
Men det gör inget för min hane satt där med mig <3

Idag lämnade jag kryckorna hemma. det är ingen ide att ha dem längre. Ju mer jag använder dem, desto mer värkar det i det andra knät, i den gamla skadan. Då kan jag lika bra lämna dem hemma och sen försöka gå så lite som möjligt istället. Vilket är ganska lätt när man ändå bara ska vara i skolan där man mest sitter på lektionerna.


Idag slutar jag vid tolv.
Då ska jag hem först och städa klart hela lägenheten, och vänta på Ooa :)
Sen när Ooa kommer blir det shopping, mat och presenter.



Jag längtar sjukt mycket till imorn.
Vet att älskling kommer bli mycket glad över sin present. :)


Nu börjar jag snart!


PUSS på att hipp hipp hurra det är min hanes födelsedag <3
PRUTT på mina knän!

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0