Happy.

Nu har jag nyss vaknat efter att ha sovit tolv timmar.
Och jag är fortfarande jätte trött.

Idag ska jag tok plugga, mecka bil och sätta hår på Ellen.
Sen ikväll vet jag inte, men jag känner för att göra något.
Bowla kanske? Eller nått annat kuligt. :)


Livet leker med mig just nu!
Förutom att jag sover väldigt mycket så är allt toppen! :)
Skolan går bra. Jobbet går jätte bra!
Och chefen kom upp i onsdags och sa att han ville skola in mig på två avdelningar till :)
Kommer få jobba hur mycket som helst då!
Och det är as bra med tanke på att dem höjer ggränsen för hur mycket man får tjäna nästa år!
Sen har jag ju världens gulligaste pojkvän också <3
han är så söt och tar hand om mig. Aj lav long tajm <3

Nej nu ska jag sätta fart och städa lite så att jag kan plugga sen!


PUSS på att livet är bra :)
PRUTT på att jag är lite för trött och slö ;)



/M


Kommentarer
Anonym

SKÖNT att livet leker du ;) <3

2009-11-13 @ 14:05:40
Mami

Vem? :)

2009-11-15 @ 02:08:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0