duperidii!

Klockan är lite över två nu.
Jag ska upp och jobba snart.
Måste upp senast fem eftersom att jag måste gå senast sex, börjar ju sju.
I vanliga fall hade jag åkt bil, men känns inte som att jag vill riskera att Robin mister körkortet bara för att jag ska till jobbet.
(Han har druckit)
Och om jag hade hittat min cykel nyckel hade jag ju kunnat cyka till jobbet. Men jag hittar den inte.
Elin hade den sist vet jag iaf...


Hade en super rolig kväll ikväll :)

Jag och lillasyster va hemma hos storasyster.
Pratade skit, sjöng singstar osv. Mycket trevligt!
Jag fick krusat hår, så jag va lagom snygg! Haha!

Spelade in massa också när vi sjöng.
Så det kommer upp på facebook sen ;)
(Det va en varning)


Det är så sjukt jobbigt att inte kunna sova. Har legat i sängen jätte länge och verkligen försökt.
Först gick det inte för att Robin inte va hemma.
Sen blev jag bara stressad och sur.
Och nu vet jag inte. Har jätte ont i magen och känner hur migränen börjar krypa på.
Kommer bli en rolig dag på jobbet!

Sen när jag kommer hem måste jag städa om hela lägenheten igen.
Gjorde det i fredags, men det syns inte idag, som vanligt.
Och sen måste jag göra klart alla arbeten.
Borde ha gjort det för länge sen. Dåligt av mig.
Men jag har inte riktigt haft ork, har haft ont, gått i skolan, jobbat och försökt hålla ordning här hemma.

Nu ska jag sluta gnälla.


PUSS på mina systrar <3
PRUTT på att jag är sjukt trött på allt.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0