Trött.

Så sjukt trött! Men det är bara imorgon kvar nu och sen är det ledigt som gäller :D

Sjukt bra rast idag med syster också!! Bästaste på länge :D haha!!


Lite glad också för att jag fick Jens att förstå en sak idag :)
Jag frågade om jag fick sova hos pappa, vilket jag inte fick eftersom att han tycker att jag har ett hem här där jag ska spendera min lediga tid. Men han sa också att han skulle till sin bror ikväll, vilket jag absolut inte har någon emot, men bara för ATT så gjorde jag samma sak mot honom och sa att han fan inte skulle till sin bror för att han har ett hem där han ska vara.
Då förstod han hur dum han va, vilket han sa och så sa han att jag fick sova hos pappa om jag ville, vilket jag inte gjorde eftersom att jag blev så glad när han fattade så jag började tycka om honom lite extra.
Nu är han iaf hos sin bror och jag är hemma och ska sova :)

PUSS
på söta tanter och pojkar som förstår!
PRUTT på att jag är sjuk trött!

Längtar till nästa vecka och speciellt till fredagen, med Ellen o co <3

Natti Natti

/M


Kommentarer
Ellen

Och jag längtar efter dig baby <3

2009-03-22 @ 13:08:35
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0