Natti natti.

Ska snart sova, men jag tänkte skriva några rader först bara.

Jag ska jobba hela helgen nu.
Jag vet inte varför, men jag tycker om att jobba helg. Fast man blir sjuk trött.
Kanske tycker om det eftersom att jag inte behöver vara ute och slösa pengar. Inte för att någon tvingar mig att göra det annars heller, men nu kan jag ju verkligen inte göra det.
Eller så är det kanske för att jag verkligen tycker om att vara där så att jag bara njuter lite ;) haha!
Jag och Jens bråkar inte heller lika mycket då, vi är ju ifrån varandra så..

Just nu är Jens hemma hos sin kusin och spelar lite fifa med killarna.
 Jag va där en stund innan jag gick hem, sa hej och hejdå bara ;)
Lite skönt att kunna sätta sig i lugn och ro en stund nu innan jag ska sova.

Jag vet fortfarande inte hur det är mellan oss riktigt.. det kan vara hur bra som helst och sen helt plötsligt så säger man nått fel och så blir allt knas.
Det är så synd att han har fått för sig att han inte kan lita på mig. Att han tror att jag har varit otrogen och så. Det förstör honom verkligen, för han kan inte förstå att jag inte skulle göra nått sånt. Det spelar liksom ingen roll hur mycket jag än försöker förklara det för honom.
Och sen att han har fått för sig att jag har gjort massa saker i mitt liv som jag verkligen inte har gjort.
Som tex så sa han här om dagen att jag hade skrivit till Sonny att jag älskade honom och massa skit efter att det va slut mellan oss. Vilket är väldigt konstigt med tanke på att jag sa till honom då att jag aldrig hade gjort det mer än som vän. hmm..
.

Jag skulle så gärna vilja förstå hur han tänker...?
Om jag visste det kanske jag skulle kunna hjälpa honom att förstå mig.

Jag kommer nog behöva flytta hem snart också, eftersom att jag inte får några pengar mer än studiebidraget längre.
Både mamma och pappa vägrar ge mig pengar som går hit tills Jens har köpt ett nytt bord till pappa. Men vart fan ska han få dem pengarna ifrån? Jag har inte ens tagit upp det med Jens än. Ska kolla om jag kanske kan få ta ut några tusen från mina pengar och ge dem till pappa utan att Jens vet det. för jag orkar inte bråka om det också..
Men det kommer jag troligen inte att få göra. Kommer inte ihåg hur länge dem är låsta. Ska kolla med banken. Men jag tror att det är tills jag är 30.... eller nått..

Aja, nu ska jag sussa. Börjar sju imorn igen..

PUSS på att jag ska luncha med storasysterliten imorn :D
PRUTT på att jag kommer vara helt slut efter den här helgen :O

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0