Måndag.

Helgen har varit bra. Lite sliten är man kanske men det va det värt :)

Fredag.
Utgång med Ellen och Ida.
Super kul verkligen! Träffade mycket folk och mycket dricka blev det!

Lördag.
Jens fyllde år.
Vi gjorde tårtor och sen firade vi först med hans familj och sen med hans kompisar.
Det va okej. roligast va nog när jag åkte iväg en sväng. fy va full jag va :P
Sen gick vi ut och det va ju kanske inte allt för roligt men men.
Och självklart lite bråk på natten sen, men det är ju bara att garva åt ;)

Söndag.
Jag och Johanna åkte upp till pappa och städade. Fick 500 var :)
Kvällen va mys <3



Jag har många vänner som jag tycker mycket om, men vissa betyder mer än andra.


En vecka kvar till systemet :D

Nu ska jag äta och sen iväg till praktiken!

PUSS på en super helg!
PRUTT på saker som bara en person vet ;)


/M


Kommentarer
Ellen

puss på dig och att vi ska gå på systemet tillsammans sen :D <3

2009-03-30 @ 19:32:00
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0