Lilla..

Sitter hemma hos Jens nu. Ska snart hem och göra mig iordning för att jobba.
Min lärare kommer idag också.

Jag är så himla trött på "vissa".
Tydligen så snackar dem väldigt mycket skit om mig.
Men sen är dem trevliga som bara den när man träffar dem.
Hur orkar dem?
Jag har inget emot dem. Eller nu har jag väl det, lite.
Jag har aldrig brytt mig om vad dem tycker om mig egentligen, bara att dem ska acceptera mig som hans flickvän.
Men skitsnack blir jag sur på.
Inte för jag vet om det stämmer eller inte med tanke på att jag tydligen inte får ta upp det?
Lalala...

Men men, jag håller iaf mitt löfte, jag berättar inte det som du sa att jag inte skulle.


Lite sur också för reaktionen igår. Bara för att vi åkte och handlade och jag fick kvitton. Men det är sånt man får ta.


Jag undrar lite vart vi står? Ena dagen är vi inte tillsammans och andra har han aldrig gjort slut?
Inte för att det spelar så stor roll för mig med tanke på att jag aldrig skulle göra något med någon annan iaf, så jag fortsätter ju som vanligt. Sen får vi se hur det blir. Hoppas det blir bra!

Jens kom hem till mig i lördags natt, jätte full. Han kom enbart för att kolla om jag va själv, det vet jag eftersom att han sa det (och jag bara garva åt honom, mej vara elak). Han va jätte ledsen iaf så han fick lite vatten och så bäddade jag åt honom eftersom att han ville sova där.
Men sen ville han inte det för att han va för full. Så han gick hem och jag kollade efter honom i fönstret.
Jag har nog aldrig sett någon ta så lång tid på sig att gå över gården XD haha. Mycket vinglande va det!
Sen hittade jag hans tele under badkaret på söndagen. Och jag är helt stolt över mig själv. Den låg där och jag hade världens chans att kolla igenom den, men gjorde det inte. Kände nog inte ens att jag ville.
Varför skulle jag göra det? Det är hans lilla privata liv och det vill jag att han ska ha, precis som jag vill ha mitt! ;)


Helgen har varit ganska bra. Va ju ledig. I fredags så va vi hos Rille först. Blev lite mycket dricka. Sen ville Jens prata så jag åkte hem till honom istället för att gå ut. Sen blev han sur för att han inte fick stanna. lilla pojken är rolig när han har druckit ;) Iaf efter när man kan skratta åt det tillsammans :)
Lördan sov jag ganska länge och sen lekte jag med lillasyster.
Söndagen, försökte jag sova men det gick inte så bra. Sen gick jag med Leopold till hans träning och tittade. Han är ju det sötaste som finns! Så cool han va i målet! Satt och log hela tiden! *stolt*
Sen när jag kom hem så va det massa bråk som vanligt så jag stack iväg en stund och sen åkte jag till Jens igår kväll.

Just! Har gått ner 5 kg av att jobba och så nu senaste veckan! Suuuuperduper!
Nu gäller det bara att hålla sig kvar!

Nu måste jag hem och fixa.



PUSS på dig dig och dig och en liten till dig också :)
PRUTT på att det är svårt att stanna :O

Sorry, orkar inte tänka på gramatiken när jag skriver blogg. Någon dag ska jag kanske börja göra det ;)

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0