Jens födelsedag.

Jätte trött idag, vaknade och hade ajaj i huvudet :D haha!
Men det va sjukt kul igår! Även om det också fanns vissa saker som va mindre kul, men så är det ju alltid.

Asso vad fan ska vi göra?
Jag ser inte, jag hör inte, jag finns inte! ;)
JAG BRYR MIG INTE!!!

..gaaah!


Nu ska vi till Jacke och fira med Jens kompisar. Mindre kul med tanke på att man väldigt gärna skulle vilja slå in pannbenet på vissa av dem, men jag håller god min. Finns ju vissa man tycker om också :)

PUSS
på älsk som fyller 24 idag :)
PRUTT på mens och beslutångest.

Jag förstår inte hur du står ut med mig, men jag är glad att du gör det <3

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0