hsdbas

Han fick inte se min mobil eftersom att jag tycker att han ska kunna lita på mig iaf. Speciellt när jag inte visat annat.
Då fick han ryck, pappas köksbord gick sönder, jag fick lite ajaj och sen tog han min mobil och stack.
Jag sprang efter, fick inte komma in. Gick till AnnaKarin och lånade telen. Sen fick jag mobilen och han gjorde slut för att han inte fick titta.
Kanske att jag gjorde lite fel, jag har ju inget att dölja. Men jag blev så sur när han slog sönder pappas bord.
Och ledsen över att han inte ens kunde försöka lita på mig.

Kommer sakna honom.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0