Hjärtat är knas.

Igår när jag jobbade fick jag ett sms av jens. Han hade ont i hjärtat och hela vänster sida igen så jag fick springa bort till akuten och möta honom när han kom in. Jag va med när han tog alla prover och så men sen va jag tvnungen att gå så att jag kunde rapportera till natten.
Lite knas va det, men han fick åka hem iaf, och jag fick sova här inatt för att hålla koll på honom.
Ikväll ska jag sova hos pappa. Det är skönt, behöver lite tid för mig själv nu och tänka.

Just nu är det så mycket som händer i mitt liv. Men jag orkar inte skriva om allt.
Har iaf börjat äta mina piller igen, får se hur det går.

Idag mår jag helt kasst, är nästan lite skakig. Vi får se om det kanske kommer någon panikångest..

PUSS på en viss vän som bara finns där.
PRUTT på det mesta just nu.


/M


Kommentarer
Ellen

Jag tänker på dig ska du veta! <3

Och pillrena kanske hjälper, i längden iaf.

Tillsammans kan vi äta dom och låtsas att vi mår bra <3 Jag älskar dig, ring om det är nåt!

2009-03-17 @ 12:28:16
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0