Woooho!

Vaknade av att älskling ruskade liv i mig och sa att vi skulle på hockey.
Gjorde mig iordning fort som bara den och sen iväg.
På hockeyn mötte vi pappa, elin, farbror sune och kusin micke, trevligt som vanligt :)
Sen blev det som vanligt lite bråk så jag åkte med pappa oc h elin och åt.
Sen när vi va klara så gick jag till Ellen för att hämta min mp3 och så planerade vi hennes fest, kommer bli as kul!
Har skaffat date till den också, haha ;)
Sen kom jag hem, lagade mat och kollade film med älsklingen och nu ska jag sova snart., hoppas jag.


Jag orkar inte skriva om våra bråk här idag. Även om jag känner att jag vekligen skulle behöva det.
Jag kanske gör det imorn när jag är hos pappa.
Jag tror även att jag ska skaffa mig en sån dära hjärnskrynklare.. hmm..


PUSS!!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0