Lite bättre?

Mår lite bättre idag. det känns bra. Men ska ändå ta det lugnt.
Va på sjukan igår och fick massa olika mediciner. Kortison tabletter - som jag blir helt torr i helsen av.
Och så fick jag två mediciner som man andades in som astmamediciner - som jag fick hjärtklappning och skakningar av. Hjärtklappningarna försvann efter typ en timme, det va skönt. Men jag är fortfarande lite skakig. Ska till sjukhuset idag och få mer, vilket jag inte ser fram emot. Men jag måste ju mycket bättre av dem så det är ju heltklart värt det!


Funderar på att göra nått fint för jens som tack för att han har varit så gullig mot mig nu när jag har varit sjuk.
Han har sprungit med vatten, inte blivit sur när jag inte orkat städa, försökt laga mat till mig och massa snällt :)



PUSS på att snart vara frisk.
PRUTT på att jag har missat massor i skolan.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0