Komik på hög nivå.

Nu är det en sån där natt igen då jag och min kära hane inte pratar med varandra.
Den här gången är anledningen en av våra soffor. (?!)
Jag vill nämnligen slänga ut en av dem bara för att jag tycker att det är så trångt i vardagsrummet. Men han vägrar eftersom att hans kompisar (som aldrig är här) inte har någonstans att sitta då. Och jag tycker inte att det är en bra anledning, speciellt inte eftersom att om jag slänger ut soffan (som förövrigt är trasig) så ska jag och mamma åka och köpa två sånna där "kuddpallar" eller saccosäckar som man kan sitta på. Och då får alla plats och det blir mer utrymme att röra sig på.  Och sen så blir jag lite ledsen att han hellre prioriterar att hans kompisar ska ha någonstans att sitta än att jag ska trivas där vi bor. Men men. Han tyckte att det va fel att jag ville göra om också eftersom att det va jag som bestämde vart möblerna skulle stå sist. Men han sa ju att jag skulle göra det så jag förstår inte riktigt vad problemet är?

Jag är så trött på killar så jag skulle kunna spy på dem, alla utom min pappa som är hur snäll som helst <3


Ellen och Sandra va här idag och fikade, det va mys :) <3
Och tidigare på dagen va jag med mamma och skulle köpa jacka.
Men eftersom att det inte va så mycket som va öppet så blev det ingen jacka, vi tar det imorn istället ;)


Vissa saker kan man ha i huvudet, gömt längst in i tankarna.
Och sen när man inte mår så bra, då tar man fram det och bara njuter för en stund.
Det är så jag gör med mina hemligeter <3




Tjejer,  jag älskar er <33


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0