Helgen.

Helgen har varit riktigt bra.

Fredag.
Efter skolan så gick jag och Johanna till TT och åt. Sen mötte jag mamma och köpte lite kläder och myste på stan.
Sen kom jag hem och myste lite med älsklingen, pratade med Johanna och Catta om att följa med dem ut. Men Det blev aldrig så eftersom att Catta blev lite för full och somnade :P
Så det blev utgång med Vargen istället. det va hur bra som helst. Vi pratade om massa saker och gav varandra råd, vi mindes gamla tider och skrattade åt allt och inget. Mycket trevligt!

Lördag.
Vaknade ganska sent och va jätte trött, inte allt för bra. Drog mig bort till Johanna och började förbereda för Emils överasknings kalas. Sen när Emil och Ellie kom så blev det tårta och lite lek. Efter kalaset, typ vid åtta, när alla andra skulle iväg och fortsätta festa så gick jag hem med älskling och så somnade jag. När jag vaknade senare så lagade vi mat och sen somnade jag igen och sov hela natten :)

Söndag.
Vaknade tidigt och Johanna kom och hämtade mig. Vi åkte och kollade på lite skolsaker och åkte till biblan och lånade böcker. Sen blev det donken och plugga. Efter allt pluggande va vi trötta så vi la oss och kollade på en film.
Efter filmen va det dax att laga mat. Potatisgratäng och fläskfile och en jätte god sallad :)
Sen kom Christine och Catrin och åt med oss, jätte mys :)
Och nu är jag hemma och ska snart sova.



Marcus ringde nyss.
Han låg på sjukan för att han hade blivit lite sur och slagit i en vägg.
 Bara det att när han hade slagit så stack benet ut ur armen.. Usch.
Han är knäpp den där Marcus ;)



Livet känns så lätt nu efter i fredags. Att prata av mig med Vargen fick mig att se saker på ett annat sätt.
Tex min rellation med Jens.
Visst hatar jag att han inte kan hjälpa till hemma osv. Men samtidigt så gick det upp för mig att jag troligen inte kommer hitta en bättre kille. För jag litar verkligen på Jens. Och jag vet att han verkligen älskar mig. Jag älskar att han vill ha mig med när han ska göra saker, även om jag kanske ine alltid vill vara med så känns det ändå bra att veta att han ändå vill. Och jag älskar att han mitt i natten, även i snöstorm skulle gå och möta mig om jag är på väg hem och känner mig ensam. Och jag älskar att han sätter mig först. Även om jag inte riktigt gillar det heller för att jag tycker att
 han är aldeles för lite med sina kompisar ibland.
Men hur som helst. Jag ska försöka få honom att ändra sin lite och få honom att hjälpa till.
Och jag tror att efter att jag stack förra veckan så har det nog gått upp för honom att jag faktiskt kan försvinna.
För han ha varit extra trevlig nu sista tiden, Han har till och med hjälpt mig diska lite :)


Skola imorn. Jag är fett pepp! Jag ska verkligen klara det här nu! :)


PUSS på en super bra helg.
PRUTT på att vara trött och inte orka riktigt.


Ps. Jag har vunnit kampen om soffan! Imorn försvinner den :D:D:D:D:D:D:D

/M


Kommentarer
Ellen

Skönt att höra att det är fler som mår bra :) Jag blir glad och varm i kroppen när jag läser det här, finns inget värre än när du är ledsen <3



Jag saknar dig massor, och blev så himla glad när du ringer i lördags, synd att du inte orkade komma och va med oss för det var en så jävla värd kväll! Allt bara föll på plats för mig :) Jag hoppas verkligen min födelsedagsfest blir minst lika bra!



Fika i veckan? <3 Saknar dig som sagt! All kärlek till dig!

2009-01-26 @ 23:45:53
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0