......

Mår riktigt dåligt nu..
Jag har varit hos pappa hela dagen och saknat Jens som bara den.
Innan jag gick hem förut så gick jag till Johanna och föklarade lite om jobbet och så..
Sen när jag äntligen skulle träffa Jens så bad jag honom gå och möta mig så skulle vi gå en promenad.
Jag blir helt glad när jag ser honom, så där varm i magen liksom som man blir när man är kär.
Jag får inte ens en puss och sen säger han bara att jag och katterna inte ger honom nått.
Anledningen är att katterna inte vill mysa med honom. Men det är inte så konstigt eftersom att han har skrämt dem. Dem är ju rädda för honom.
Och jag ger inte honom någonting för att jag tydligen bara stökar till och aldrig städar eller nått.. Jag blev helt stumm. Jag fick inte fram ett ord. Känns inte som att jag gör annat än att städa. Han gör ju aldrig nått...
Eller visst, han kanske kan diska stekpannan om den är smutsig när han ska använda den och sånna saker, men inte mycket mer..
Jag förstår mig inte på honom.
Som ni kanske förstår så blev det ingen promenad. Jag gick hem och ställde mig och diskade, gav katterna mat, rensade kattlådan och städade lite smått. Sen la jag mig i sängen och grät en skvätt och sen ringde jag Ellen som fick mig lite gladare. tack <3


Jag kommer troligen inte kunna sova inatt. Har en stor klump i magen. Mår illa. Vägrar gråta mer..


Jag älskar honom, trots allt.
Är jag sjuk?

/M


Kommentarer
Ellen

Allt för dig honey <3 men nej du är inte sjuk, inte ditt fel att du älskar honom för den han är. och det är inte ditt fel att han inte fattar att han gör fel och inte du. undra när fan han ska fatta, när det är för sent? :S :/



<3

2009-01-21 @ 01:31:06
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0