Typ fjärde/femte gången idag?

Har blivit mycket skrivande idag, men känner att jag behöver skriva en gång till för att hålla mig vaken :O

Om två timmar ska jag ner till syster och dricka öl och sjunga singstar, mycket trevligt. (dock inte för dem som råkar höra oss kanske XD)

Imorn blir det en kul dag.
Först ska jag leka med Elliepelliekan :O Och sen efter två kanske Ellen skulle vara med :)
Sen ska jag vara hemma lite och hjälpa min handikappade pappa. Han har gjort illa handen så det är synd om honom ;)
Sen på kvällen kanske det blir film maraton. Slår vad om att jag kommer somna, men får väll hinka i mig kaffe så kanske det funkar :P

Va nere hos syster förut så jag är inte lika sur längre, bara nervös eftersom att jag inte vet riktigt vad som händer nu.
Men det visar sig på fredag hoppas jag. Någe ska jag väll hitta på, jag tar det som finns! ;)
Sen kom Jocke hit en stund och vi mätte alla väggar och räknade ut att det inte alls kommer bli så dyrt som vi trodde, och det är as bra! Mer dricka till folket ;)
Ska kolla med tjejerna imorn vad dem vill äta och dricka. Dricka spelar kanske inte så stor roll vad dem vill eftersom att jag tänkte typ köpa allt jag hittar, haha!
Ska nog även berätta en och annan sak för dem imorn som kan klara upp en del reäla missförstånd :P men men.

Vad ska man göra nu i två timmar? hmm...

PUSS på att jag ska få långt hår igen!
PRUTT på att skolan inte har någon koll alls?

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0