Söndag.

Sjukt ovärd kväll igår. Drack 3 öl på en tråkig fest, höll på att somna, blev sur och besviken.
Det enda som va riktigt värt det va att syster va med, det va ganska kul.

Idag ska jag städa klart och mäta väggar, sen blir det slappa och handla inför imorn.
Skola igen, sjukt bra!


Nu ska jag skriva lite så där så ingen förstår igen.
Jag är så sjukt trött på det här nu! Varför ens bry sig?
Jag blir bara sur, kanske mest besviken. Men det finns en anledning till att man inte berättar allt för alla.
Fast där ljög jag lite, jag  har berättat allt för vissa, men inte för alla, för det funkar inte.
Det känns så tomt just nu, jag hatar att jag inte bara kan ringa till dig.
Vännen, du är allt, jag älskar dig!


Nu vaknade syster :D <3


PUSS på att skolan börjar imorn.
PRUTT på Sid, för det stämmer!


Fråga inte då ;)

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0