Skolan :)

Nu sitter jag i skolan och väntar på att jag ska börja, längtar :)

Annars har det varit en trevlig morgon, trots alldeles förtidigt vaknande :O

Först gjorde jag mig iordning, sen satte jag mig vid datorn ett tag och kolla de massa saker.
Sen blev det frulle och mys med katterna. satt och kollade på tv typ två timmar, och det fanns verkligen inget bra att kolla på så det va jätte tråkigt! Så tillsist så sket jag i det och gjorde lunch till johanna och begav mig hem till Jens för att fixa klart tvätten som inte blev klar igår. Det va kul. Kollade på lite avsnitt och blev halvt mördad av jätte spindeln olsson :O
- hans kusin hittade jag förövrigt ihjälklämd i fönstret och han va lika ful som olsson...

Nu börjar jag om 20 min :) Wiie!


Sitter och nyser hela tiden, jag förstår inte!

Förövrigt så har jag hittat en eventuell anledning till min huvudvärk som jag har trott kommit från nacken.
skulle kolla upp lite saker om mina nya p-piller förut och kom in på massa forum om dem.
Typ 90% av alla som hade ätit dem hade fått huvudvärk iallafall i början. så det kan ju vara därför. Hoppas att den försvinner, inte för att den är så jätte jobbig men iaf. annars får jag väl bara byta. Tycker iaf att det funkar bra med mitt humör. woho!


PUSS på att jag är i skolan.
PRUTT på att det ösregnar! :O (såg det precis)

/M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0