LOL.

Idag gick jag upp bara fyra timmar för tidigt. Hade kunnat sova mycket längre om jag bara hade tänkt på att vi hade psykologi hela morgonen, vilket jag inte ska läsa eftersom jag redan gjort det.
Men det kanske va lika bra att jag gick upp. Då kanske jag kan få något gjort. KANSKE..


Känns skönt att börja skolan idag, få lite annat att tänka på.
Hoppas att det går lika bra den här treminen. Dock blev jag ju sjuk förra och det drog ju ner betygen en del. Men i övrigt, jag va fan riktigt bra där ett tag :)


Nu vill jag ha mina pengar! Inte kul att vara fattig :P
Hoppas att dem kommer nu i veckan. Stod ju i papperna att jag skulle få dem när skolan började, och det har den ju gjort nu!
Kommer dem den här veckan så blir det en sjukt bra helg :)


Nä, nu ska jag äta frulle och mysa med min pojkvän, Sid <3


PUSS på att du förstod vad jag menade.
PRUTT på att vakna allt för tidigt ><

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0