Känns bra.

Idag mår jag lite bättre, fortfarande sur dock. Hur fan kan man bara försvinna ur systemet? STORT FRÅGETECKEN!!

Har nyss vaknat, men huvudvärk som vanligt. Men den är inte så farlig så det är lugnt.
Ellie kommer om typ en timme :)

Igår va mycket trevligt.
Va hemma hos syster och sjöng singstar. Blev lite lite öl bara, annars va det bra!
Ompi är as tuff när han rockar loss och Valle är jätte söt när han sitter i soffan och gungar :D
Favorit ungar :)
Sen när jag kom hem va jag super trött, hade nog kunnat somna stående XD Sov med öppen dörr också så jag hade alla mina håriga älsklingar hos mig i natt, mycket mysigt :)

Började skratta lite för mig själv i morse när jag tänkte på vilken diskution jag och jocke hade igår XD
Han skickade sms och frågade vad jag gjorde och jag sa att jag sjöng med syster.
Då sa han att vi kunde få sjunga en godnatt visa för honom, men jag visste inte om det va en så bra ide eftersom jag inte kan garantera att han har några öron kvar efter det. Och då undrade han vad han skulle med dem till? Dem kan man viska söta saker i sa jag, tex GODIS :D
Sen kom vi ju på att godis kan vara salt och surt också och sen spårade det ur XD
INTE FRISKT!!! :O

Nu ska jag tvätta lite och kanske ta en dusch..

PUSS på offspring - selfesteem.
PRUTT på att jag säkert kommer glömma tvätten idag igen..


Älskar ALLA mina HÅRIGAälsklingar :)


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0