Gaaah!!!!

Har haft världens sämsta morgon!
Tex så har jag slagit i mina tår överallt, tappat josen så jag va tvungen att torka i hela köket och tagit fel piller!
Go Malin! :@


Fick samtal nyss, vet inte vad jag ska säga om det. Känns konstigt. Vill inte det här längre..
Klump i magen kan man säga. Men samtidigt blev jag glad.

Fick sms av Johan också, när jag sov. Måste ringa honom, verkade väldigt ledsen över något.
Kanske ska be honom komma hit? det vore trevligt, någon att prata med :)

Jocke kanske kommer förbi med sin tumstock sen också, trevlans värre :)
Dock är han något besviken på mig för att jag inte kunde svara på vart dem hade godast godis i nyköping..
Men hur skulle jag veta det? Jag äter ju knappt godis XD

Hmm vad händer mer idag?
Jag ska städa klart, måste putsa fönster. Lagom kul sådär.
Ska iväg och laga mat och prata skit :)
Och så ska jag beställa böcker.. kanske lite kläder också :)
Måste hämta min cykel hos mamma också.


PUSS på att jag hade världens mysigaste kväll igår :)
PRUTT på att jag visste men ändå ville tro det bästa..

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0