Fredagen är här!

Idag ska jag och prata med studievägledaren! Och jag har ett och annat att säga henne. Får se hur det går. Jag hoppas på det bästa. Synd bara tt jag har glömt vad det va rektirn sa att jag skulle gå... Men studevägledaren borde väl ha någon koll på det. Men man kan ju inte vara allt för säker..

Igår hade jag och pappa och katterna myskväll. Vi åkte och handlade massa gott och sen tittade vi på film. mys :)
Sen gick jag och la mig ganska tidigt eftersom att jag va så trött och skulle upp ganska tidigt idag.

Nu ska jag tvätta lite och försöka städa mitt rum. Det går bra tills det är dax att torka golven, då tar det emot, det är så tråkigt! :(


PUSS på att fredagen är här!
PRUTT på att pengarna inte har kommit!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0