Boom!!

Woho, nu är jag tillbaka igen ;)

Det va ett bra tag sen jag skrev nu. Har haft så mycket annat att göra, och sen har ju internet varit cp också. Mindre kul va det!

Inte speciellt mycket som hänt mer än det vanliga. Blev lite jätte sjuk, har haft massa kissar här hemma, några sjukt bra utekvällar, psykopater i brevlådan och jobbat massa. Som vanligt typ.

Idag är jag glad, mår hur bra som helst! Jag äter och dricker och får behålla allt. Toppen!
Funderar på att städa lite nu kanske. Har ju inte blivit så mycket sånt nu när man har mått skit, konstigt nog.

Aja, nu är jag städpepp som bara den, så jag uppdaterar kanske senare ;)

PUSS på att må bra!
PRUTT på att jag är sjukt trött på "vissa" kattungar!

Ps.
Min vän är vacker :)


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0