Trött.

Ska snart sova, men tänkte berätta lite om min dag först.

Det va hur kul som helst att rida med syster, väldigt ont i rumpan fick man dock :O
Sen när vi kom hem drack vi kaffe, mycket gott. Sen gick vi och hämtade barnen på dagis och fritids.
Sen gick jag hem, tvättade, diskade, städade. Är inte riktigt klar än, ska orka golv och så. Men är ändå glad att jag gjorde det lilla, för usch vad det luktade här. Nu luktar det frukt och blommor :)
Sen har resten av kvällen gått åt till att mysa med älsk. Även om jag va lite motvillig först ;) Haha!

Jag är helt slut nu så jag tänkte bara lägga mig i sängen och dö ett tag.
Sen ska jag upp tidigt imorn och städa klart och sen ska jag till arbetsförmedlingen, suck! Inte kul, men det måste göras.
Aja, sängen kallar!!

Tjao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0