SNURR!!

Okej, jag älskar nya dansen, den är värkligen roligare än jag trodde att den skulle vara.
Men jag blir så satans yr av alla snurrar ^^  Så nu mera tränar jag enbart snurrar och balans nårga min varje dag för att få det att funka :)
Sen ska det nog gå :)

Jag har märkt att det är svårare än jag trodde att ha en blogg och dessutom hålla den hemlig för min sambo.
jag kan ju inte riktigt skriva när jag vill, för då ser han ju. Och jag vill verkligen ha det här privat från honom för att han är ju och snokar i allt annat.. Vilket jag inte mår så bra av.
Men men, jag ska försöka så gott jag kan.

Jimmy och Anna-karin fick barn förra veckan.
Sötaste lilla skiten, jag blev kär!
En liten flicka som heter stella.

okej, nu kom min sambo upp och frågade vad jag höll på med.
Jag lovar att det första han kommer göra när jag går hemifrån imorn är att kolla vart jag har varit inne och sen setta sig och läsa bara för att vara säker på att jag inte ligger med någon annan..(samma anledning som han kollar min mobil, min bdb, min facebook osv..)
Jag kollar inte hans saker, förstår inte varför jag skulle göra det.
Och om jag nu skulle vilja kolla nått, tex vad han skrev med min syster, så frågar jag först om jag får kolla och om han nu skulle säga nej så skulle jag inte bli sur direkt.
Usch, jag hatar det här!


men men..
Vi börjar få fint här nu!
Har köpt nya möbler och på torsdag så ska jag leka med mamma och fixa blommor och gardiner osv. Det blir kul :)
Känns dock lite lustigt att mina föräldrar gör så himla mycket och hans föräldrar knapt har hälsat på.
Men jag är glad att jag har mina föräldrar, jag älskar dem<3

Jag vet inte vad det är för fel på mig ibland.
Ibland känner jag mig bara så himla ledsen och irriterad, helt utan anledning.
Och så känner jag att jag bara vill att jens ska försvinna, att jag inte kan vara nära honom osv.
Visst jag vet att mycket av mina känslor har verkligen försvunnit nu eftersom att jag inte får ha kvar mina kompisar för honom och jag får inte ha någonting ifred.
Men jag ska fan få det här att funka, även om jag många gånger verkligen har funderat på att strypa honom i sömnen så tror jag ändå att han kan ändras.
Han har ju blivit bättre på vissa sätt. Men det stör mig fortfarande så himla mycket att jag inte får vara den jag är när jag är med honom. han kan helt enkelt inte acceptera att han är äldre än mig. Att han redan har gjort att det som jag vill göra nu osv..
Och jag förstår inte mig själv ibland som bara sitter och klagar!
Men jag blir bara så förstörd... Jag orkar inte. Han kväver mig. Men jag älskar honom.

Idag va han och klippte sig, det blev jätte mycket för kort och va hur mycket som helst för dyrt för den dåliga klippningen (det va inte ens klippt i en frisyr) Men han va söt iaf och jag vet att håret kommer bli jätte bra snart när det har fått växa lite, vilket det gör väldigt fort. men en sak är säkert, så länge han bor under samma tak som mig så får han inte klippa sig där igen! Usch jag säger! ;)


Åhh jag saknar mina systrar, ska ringa dem imorn!

men nu kasnke jag måste sova, eller nått.....

god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0