Måndag!

Utgången med nyktergöken i fredags va hur kul som helst verkligen :) Tack för den <3

Resten av helgen va väl inte lika bra. Den spenderades på sjukhuset men slangar och apparater hit och dit.
Ramlade ihop i köket när jag skulle dricka vatten och sen fick jag åka in till akuten, där dem tog massa prover och sen fick jag ligga kvar på KVA över natten för att dem skulle hålla koll på mitt hjärta.
Jens va med mig hela tiden. Han va så himla gullig <3
Vi satt i dagrummet hela natten och kollade på tv. Det va jätte jobbigt, men mysigt!
Sen fick vi åka hem igår vid lunch, det va hur skönt som helst då att gå och lägga sig.
Sen åkte jag och handlade med pappa och träffade syster lite.
Sen när jag kom hem så somnade jag i älsklings famn när vi skulle kolla film :)

Nu ska jag snart åka och rida med syster :D
Har inte ridit på jätte länge så det ska bli kul!
Bara lite tråkigt att jag är sjuk. men men det ska nog gå bra iaf ;)

Puss och Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0