Kväll.

sitter hemma hos syster nu.
riktigt trött efter en aktiv dag. Men känns skönt att jag för en gångs skull faktiskt har gjort något!
Vi har lekt, spelat och bakat hela dagen, riktigt kul :)
och jag börjar känna mig riktigt frisk nu också! Det är skönt! Då kan jag kanske dansa imorn, fast jag tänker nog ta det lugnt iaf. Så jag inte blir mera sjuk. Ska inte dricka, det blir nog bara fanta för min del :) men det är kul det med!
Känns rikitgt bra att jag har börjat festa med nyktergöken :) För med alla andra så blir det bara sura miner om man inte dricker oftast, men med henne är det bara skönt att man slipper! Tycker ändå inte att det är så himla nödvändigt att dricka. Men har inte roligare oftast, man blir bara trött och det kostar pengar.
Nu låter det som att jag är helt emot att dricka, men det är jag verkligen inte! Inte så länge det inte blir ett beroende..
Men men!
Nu ska jag hjälpa Sandra att föda barnen, åh sötungar!! :)<3
 
Ps, har fått en kaffebryggare av Jimmy :D

Hejhej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0